مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-03سياسي

یادداشت| غبار سیاست یا مطالبه بحق


افشاگری های مرادی علیه مدیر عامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس که دهم شهریور ماه امسال منتشر شد ، بخوبی وجود برخی مشکلات را در صنایع استان به ویژه این پالایشگاه عیان ساخت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعباس شمس الدینی از فعالان رسانه ای و خبرنگاران پیشکسوت هرمزگان در یادداشتی ذیل عنوان غبار سیاست یا مطالبه بحق آورده است: این روزها بازدید احمد مرادی نماینده حوزه مرکزی هرمزگان از شرکت فولاد و تجلیل ویژه از مدیرعامل این شرکت بواسطه اقدامات و عملکرد او در برخورد با کارکنان و ایفای مسئولیت های اجتماعی از یکسو، انتقاد شدید از مدیریت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس موجب شده تا اهالی سیاست و تحلیل گران قضاوت های متفاوتی داشته باشند.

برخی معتقدند جنس انتقادات مرادی به گونه ای است که هرگاه مدیری بر خلاف خواست او عمل کند و نسبت به خواسته هایش بی تفاوت باشد، مورد عتاب شدید مرادی قرار می گیرد و معمولا هم کوتاه نمی آید و بعضی دیگر معتقدند مرادی نماینده ای است که راه و رسم مطالبه گری را بخوبی بلد است و در ترویج این شیوه تلاش می کند.

ورود نماینده حوزه مرکزی به منطقه آزاد قشم، اختلافش با مرحوم جادری و اتفاقات مراسم تودیع، پیگیری تخلفات سازمان خصوصی سازی در واگذاری آلومینیوم المهدی و استخدامهای پالایشگاه نفت ستاره ، نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| غبار سیاست یا مطالبه بحق

یادداشت| غبار سیاست یا مطالبه بحق